6 Mart 2015 Cuma

ZULA E-Pin Kodu Satın Al

Sizlere uygun fiyata ZULA altını almayı anlatacağım, uygun (ucuz) fiyata ZULA altını almanın en iyi yolu ZULA e-pin kodu satın almaktır.

ZULA E-Pin Kodu Nasıl Satın Alınır:

Adım 1- Öncelikle MTCGAME'e üye olun, üyeliğinizi aktifleştirin ve MTCGAME üzerinde oturumunuzu açın.

Adım 2- MTCGAME sayfasının üst kısmındaki "Banka Hesaplarımız" bağlantısına tıklayın ve aracı olarak kullanmak istediğiniz bankanın IBAN numarasını sayfada bulup not alın, ardından not aldığınız IBAN numarasına ne kadarlık e-pin kodu alacaksanız o kadar para yatırın.

Adım 3- Ödemeyi yaptıktan sonra MTCGAME sayfasında yer alan "Ödeme Bildirimi" butonuna tıklayın, açılan sayfadaki "Banka Havalesi" butonuna tıklayın, şimdi de açılan sayfadaki "Banka Seçiniz" formundan ödemeyi hangi bankanın IBAN numarasına yaptıysanız o bankayı seçin ve karşınıza gelen formu eksiksiz/doğru şekilde doldurup "Gönder" butonuna tıklayın.

Adım 4- Üçüncü adımda ödeme bildirimi yapmayı anlattım, ödemenizin onaylanması ortalama 5 dakika sürer, bakiye siparişiniz beklemede mi yoksa onaylandımı diye kontrol etmek için MTCGAME sayfasında yer alan "Ödemelerim" bağlantısına tıklayın, eğer ödeme bildiriminizin durum alanında yeşil ✓ işareti var ise ödemeniz muhtemelen onaylanmıştır.

Adım 5- Hesaba bakiye yükleme ödemeniz onaylandı ise MTCGAME üzerinden ZULA altını satın alma sayfasını açın, açılan sayfadan satın almak istediğiniz ZULA altını miktarının karşısında yer alan "Satın Al" butonuna tıklayın ve ardından açılan sayfadaki "SATIN ALMAYI TAMAMLA" butonuna tıklayın.

Adım 6- Adımların tamamını uyguladıysanız son açılan sayfa size ZULA hesabınıza altın yükleyebilmeniz için gerekli olan e-pin kodunu ve şifreyi verecektir.

Dipnot: Satın almış olduğunuz ZULA altınını hesabınıza aktarmak için ZULA resmi internet sayfasındaki "E-PİN YÜKLE" butonuna tıklayıp açılan sayfadaki forma satın almış olduğunuz e-pin kodunu/şifreyi girmeniz ve yükle butonuna tıklamanız gerekmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder